Reporting to: Team Leader
Work Type: Hybrid Working (3 days office/2 days home)
Reporting to: Team Leader
Work Type: Hybrid Working (3 days office/2 days home)
Overall Job Purpose
As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best optimization strategy to achieve the client’s goals. The goal of the optimization will be to increase return on investment, drive traffic to the clients website or increase brand awareness for the client in your specific market.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym,...
Reporting to: Team Leader Work Type: Hybrid Working (3 days office/2 days home) Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new...
MONNARI TRADE S.A.
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny
Dodane: wczoraj
Zakres obowiązków: Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji ) Dostosowanie...
T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Marynarska 12
Dodane: wczoraj
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa procesu dystrybucji materiałów marketingowych do kanałów sprzedaży Obsługa zgłoszeń z kanałów sprzedaży Aktualizacja bazy materiałów...
Orange Polska
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, al. Jerozolimskie 160
Dodane: wczoraj
Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii...
STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
Dodane: wczoraj
Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF Analiza możliwości zaangażowania...
Najnowsze komentarze