Pracownik marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Pracownik marketingu
Miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
Numer: StPr/25/0169
OBOWIĄZKI:
Ustalanie polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów. Kreowanie zapotrzebowania klientów stosownie do ofert firmy. Wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży danych towarów bądż usług
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), handlowe, kierunek: Marketing
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tomaszów Lubelski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy specjalista ds. sprzedaży i marketingu

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie działu sprzedaży w aktywnej współpracy z dostawcami Udział w przygotowaniu akcji promocyjnych i kampanii marketingowych Pomoc przy tworzeniu kalendarza działań oraz zarządzaniu...

  • Pracownik marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

    Lokalizacja: lubelskie/ Tomaszów Lubelski

    Dodane: wczoraj

    Ustalanie polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów. Kreowanie zapotrzebowania klientów stosownie do ofert firmy. Wyszukiwanie i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży danych...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: lubuskie/ Zielona Góra

    Dodane: wczoraj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: opolskie/ Nysa

    Dodane: wczoraj

    Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i...