Specjalista do spraw marketingu i handlu

Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/24/2704
OBOWIĄZKI:
Opracowanie strategii marketingowej, jej wdrożenie w zakresie sprzedaży aluminium w krajach bliskiego wschodu, negocjacje warunków sprzedaży
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: arabski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Najnowsze oferty pracy:

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Wola

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i...

  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Wola

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane...

  • Web content reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Location: Remote within Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our...

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. komunikacji w systemie rad sektorowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Główne obowiązki: udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analiza odbiorców komunikatów i...