Specjalista do spraw marketingu i handlu

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Miejsce pracy: Morzewo
Numer: StPr/25/0097
OBOWIĄZKI:
Rozpoznanie i analizowanie potrzeb klientów, przygotowanie ofert handlowych, konstruowanie narzędzi promocji produktów, nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie z zakresu działalności marketingowej.Umowa o pracę na czas określony - 5 m-cy, zatrudnienie od zaraz, jedna zmiana w godz. 08:00 - 16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie

Miejsce pracy:

Morzewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Najnowsze oferty pracy:

  • Ekspertka / Ekspert ds. sieci własnej

    PKO Bank Polski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Puławska 15

    Dodane: dzisiaj

    na czas nieokreślony Departament Sieci i Wsparcia Sprzedaży

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Święciechowa

    Dodane: dzisiaj

    nawiązywaniem relacji z klientami zagranicznymi i krajowymi, negocjacje, ustalanie warunków zamówień i cen, składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji. Wymagania konieczne:...

  • Marketing media specialist

    Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

    Lokalizacja: małopolskie/ Zabierzów

    Dodane: wczoraj

    Produkcja materiałów wideo (pomysł, reaqlizacja, montaż) i prowadzenie proejktów filmowych hiszpańsko języcznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Język:...

  • Specjalista/ka ds. marketingu

    Miejski Urząd Pracy w Kielcach

    Lokalizacja: świętokrzyskie/ Kielce

    Dodane: wczoraj

    wg potrzeb Wymagania inne: Zakres zadań; Kreowanie strategii komunikacyjnej 360 digital, ATL, BTL, marketplacey; Planowanie i realizacja kampanii marketingowych oraz rekomendowanie nowych...