Specjalista do spraw marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw marketingu
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3607
OBOWIĄZKI:
utworzenie 36 strategii i planów marketingowych, w tym w języku rosyjskim; utworzenie sprawozdań miesięcznych z zakresu działalności marketingowej; wykształcenie wyższe w kierunku marketingu lub pokrewnym; rodzaj umowy: umowa o dzieło; przewidywalny okres zatrudnienia: 3 lata; wartość dzieła za 3 lata: 154 800 zł, płatne w 36 transzach, gdzie jedna transza to 4300 zł (86h/50 zł/h)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe w kierunku marketingu lub pokrewnym;

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o dzieło


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Miejski Urząd Pracy w Kielcach

    Lokalizacja: świętokrzyskie/ Kielce

    Dodane: wczoraj

    Opracowanie strategii marketingowej, jej wdrożenie w zakresie sprzedaży aluminium w krajach bliskiego wschodu, negocjacje warunków sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...

  • Pracownik eventowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Szałe

    Dodane: wczoraj

    Współtworzenie oferty, koordynacja działań, wyposażenie eventów w niezbędne materiały/akcesoria. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...

  • Pracownik marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

    Lokalizacja: pomorskie/ Wejherowo

    Dodane: wczoraj

    Przygotowywanie materiałow marketingowych oraz dystrybucja w social mediach. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: praca w zespole Wymagania inne: -...

  • Koordynator / Koordynatorka ds. ekspozycji

    Gemini Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: koordynowanie i rozwój zespołu zajmującego się ekspozycją, negocjacje z kontrahentami warunków ekspozycyjnych (również finansowych), praca nad tworzeniem oraz ciągłym...