Specjalista do spraw mediów interaktywnych

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw mediów interaktywnych
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3010
OBOWIĄZKI:
utworzenie 72 tekstów w języku białoruskim do mediów interaktywnych dla reprezentowania film i marek w mediach społecznościowych; utworzenie 36 mailingów, co miesiąc wysłanych do klienta z nowymi ofertami sprzedażowymi oraz utworzenie 9 kampanii reklamowych wdrożeniowych nowe towary; wartość dzieła za trzy lata 154 800 zł brutto, płatne w 36 transzach gdzie jedna transza to 4300 zł brutto; liczba godzin wykonywanych w miesiącu około 50
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: białoruski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o dzieło


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty pracy:

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group

    Lokalizacja: / London

    Dodane: wczoraj

    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk...

  • Specjalista ds. Digital Marketingu

    SIG Sp. z o.o.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska: Prowadzenie działań w obszarze digital marketingu (marketingu internetowego) Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu (Facebook Ads, Google Ads (w tym na YouTube)...

  • Junior Product Manager

    ManpowerGroup

    Lokalizacja: mazowieckie/ Karczew

    Dodane: wczoraj

    Stanowisko: Junior Product Manager Umowa o pracę, pełny etat Zadania Odpowiedzialność za specyfikacje produktów i opakowań oraz za plany asortymentowe Tworzenie i zarządzanie specyfikacjami...

  • Specjalista ds. produktów

    Asseco Data Systems S.A.

    Lokalizacja: zachodniopomorskie/ Szczecin

    Dodane: wczoraj

    Zadania: Wsparcie Kierownika Produktu w zarządzaniu produktami w zakresie: realizacji codziennych zadań, tworzenia strategii produktowej, nadzorowania cyklu życia produktów, analizowania trendów...