Specjalista d/s marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Specjalista d/s marketingu
Miejsce pracy: Brzesko
Numer: StPr/25/0209
OBOWIĄZKI:
Koordynacja aktualizacji materiałów marketingowych, kontakt z dostawcami zewnętrznymi i zbieranie wycen, nadzór nad stanami magazynowymi materiałów marketingowych i sporządzanie raportów, koordynacja aktualizacji etykiet produktowych, wprowadzanie treści na stronie internetowej, aktualizacja bazy produktów na stronie www, obsługa poczty elektronicznej, komunikatorów oraz zapytań klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Znajomość języka angielskiego - poziom B2

Miejsce pracy:

Brzesko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

    Auto Fus Group sp. J.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z...

  • Key Account Manager (Reklama i Media)

    Action S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem

    Dodane: wczoraj

    OPIS STANOWISKA: Szukamy dynamicznej i kreatywnej osoby do naszego zespołu! Jeśli masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi i znasz specyfikę rynku digital, ta oferta jest dla Ciebie. Twoje...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Kłodzko

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Młodszy specjalista ds. przychodów marketingowych

    Super-Pharm

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji...