Specjalista ds. operacji marketingowych emea / marketing operations sp

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. operacji marketingowych emea / marketing operations sp
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0640
OBOWIĄZKI:
prowadzenie operacji marketingowych, komunikacja wewnętrzna - praca w zespole, raportowanie danych w systemie przy użyciu odpowiednich narzędzi, analiza danych i ich interpretacja
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)


Wymagania inne:

umiejętność analizy danych i interpretacja, tworzenie raportów, zarządzanie projektami, umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość narzędzi marketingowych

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: mazowieckie/ Pruszków

    Dodane: wczoraj

    Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe Budować relacje...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe Budować relacje...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe Budować relacje...

  • Specjalista ds. Social Media i Marketingu

    Grupa Pascal

    Lokalizacja: lubuskie/ Zielona Góra

    Dodane: wczoraj

    Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe Budować relacje...