Specjalista ds. relacji z klientami

Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. relacji z klientami
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0287
OBOWIĄZKI:
-współpraca z innymi działami firmy-Utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami-wsparcie we wdrażaniu i obsłudze systemu u klienta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Doradca klienta
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista, otwartość na nowe technologiezaawansowana znajomość języka angielskiego i/lub j.niemieckiego i/lub j.francuskiego i/lub j. hiszpańskiego na poziomie min. C1

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. marketingu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp....

  • Specjalista ds. Regulacji i Rozwoju Sieci Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Wsparcie Agentów poprzez analizę potrzeb, kreowanie rozwiązań oraz wdrażanie rekomendacji. Inicjowanie, opiniowanie i testowanie zmian w procesach oraz produktach obsługiwanych w sieci...

  • Product manager - rozwój produktów klientów korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Inicjowanie zmian i opracowywanie oferty kredytowej dla klientów korporacyjnych (przychody > 15 mln zł) Analiza ofert produktowych konkurencyjnych banków Automatyzacja, digitalizacja i...

  • Specjalista ds. marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

    Lokalizacja: mazowieckie/ Lipków

    Dodane: dzisiaj

    Specjalista ten zajmuje się ustaleniem polityki sprzedaży i promocji firmy wobec klientów. Może także kreować zapotrzebowanie klientów stosownie do ofert firmy, którą reprezentuje. Ponadto...