Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0135
OBOWIĄZKI:
pomoc w realizacji określonych projektów, współpraca z firmami zewnętrznymi, opracowywanie materiałów reklamowych Spółki i przygotowywanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie firmy na targach i innych imprezach, promowanie produktów i usług z oferty.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Uprawnienia: Marketing i prowadzenie mediów społecznościowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 6 317 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik do spraw reklamy i marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

    Lokalizacja: lubelskie/ Majdan Wielki

    Dodane: wczoraj

    Pomoc w wsparciu placówek (żłobków i przedszkoli) w zakresie promowania działalności firmy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: umiejętność obsługi...

  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring...

  • Project Management Junior / Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów...

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na...