Specjalista ds. sprzedaży internetowej

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 75c
Obowiązki:
  • Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści.
  • Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach.
  • Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages.
  • Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów sprzedażowych.
  • Prowadzenie kampanii promocyjnych i działań z marketing automation.
  • Koordynacja działań afiliacyjnych, współpraca z partnerami.
  • Analiza działań, raportowanie wyników i monitorowanie KPI.
  • Tworzenie dokumentacji procesowej, instrukcji dla zespołu.
  • Współpraca z działami DOK, IT, Marketing, oraz zewnętrznymi agencjami.
  • Użycie narzędzi: Google Analytics, Search Console, Looker Studio, Semrush.
Wymagania:
  • Min. 3 lata doświadczenia w podobnej roli.
  • Umiejętności analizy, raportowania, wykorzystywanie GA4, Looker, Excel.
  • Wiedza o e-commerce, digital marketingu, chęć ciągłego rozwoju.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej, samodzielność.
  • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w branży beauty.
  • Znajomość platformy IdoSell.
Oferujemy:
  • Pozytywną atmosferę pracy, otwartość na pomysły.
  • Umowę o pracę / zlecenie / B2B, elastyczność w wyborze modelu współpracy.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Zniżki na produkty firmy, darmowy parking.
  • Benefity: Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Asystent działu sprzedaży i marketingu

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Włochy

    Dodane: wczoraj

    Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na...

  • Product Manager

    BERGMAN Deutschland GmbH

    Lokalizacja: / Großostheim

    Dodane: wczoraj

    Zadania: Samodzielne zarządzanie kategorią produktów Construction lub PoolCare przez cały cykl życia produktu, dążąc do ich sukcesu na rynku Definiowanie strategii produktowej i cenowej dla...

  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu

    Transgourmet Polska

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami...

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem...