Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Praktykant / Praktykantka w obszarze Digital marketing/ UX/ UI w Orange

    Orange Polska S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Staniesz się kreatorem/kreatorką wizualnym/wizualną: będziesz projektować grafiki i kampanie reklamowe zgodne z identyfikacją wizualną marki Orange. Poznasz tajniki SEO i SEM: nauczysz się...

  • Specjalista ds. Marketingu

    Perpemo

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

    Dodane: dzisiaj

    Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);...

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: lubuskie/ Gorzów Wielkopolski

    Dodane: dzisiaj

    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i...

  • Marketing Assistant

    BIG Poland

    Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Ostróda

    Dodane: dzisiaj

    Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities....