Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

Specjalista
w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji
 
Numer ogłoszenia: Szczecin/24/22
Miejsce pracy: Szczecin
1 etat/umowa o pracę
Termin składania ofert: do 25 listopada 2024 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej:
    • programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ
    • prewencję i dbałość o zdrowy styl życia
    • wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ
  • przygotowywanie dla środków masowego przekazu informacji i przekazywanie ich mediom
  • prowadzenie profilu ZOW NFZ na Twitterze/ X
  • prezentacja działalności OW
  • opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych
  • udział w wydarzeniach, relacjonowanie ich i promowanie
  • Archiwizowanie zasobów Zespołu Komunikacji Społecznej i Promocji
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: promocja zdrowia, dziennikarstwo, public relations, administracja, polonistyka, kulturoznawstwo
  • minimum 3 lata pracy zawodowej, w tym minimum rok pracy na stanowisku związanym z publicznymi wystąpieniami lub publicznym promowaniem zdrowia (media, Internet), lub praca o zbliżonym charakterze
Wymagania dodatkowe:
  • wiedza o sposobie funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz podstawowych zasadach korzystania z publicznego systemu opieki zdrowotnej
  • wiedza public relations w mediach społecznościowych
  • łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie
  • umiejętność interpretowania i komunikowania przepisów odnoszących się do zdrowia
  • umiejętność planowania działań promocyjnych: strategii i narzędzi, w tym umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych w zakresie promocji
  • komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, otwartość
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • zaangażowanie, samodzielność, kreatywność
  • uprzejmość
  • radzenie sobie ze stresem
  • dobra organizacja pracy
  • identyfikacja z organizacją
Wymagane dokumenty:
  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY


W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
kadry@nfz-szczecin.pl.

Najnowsze oferty pracy:

  • Web content reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Location: Remote within Poland At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our...

  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator...

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....