Specjalista

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145743

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),


2.      krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,


3.      permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,


4.      praca pod presją czasu, w stresie, w sytuacjach kryzysowych,


5.      zagrożenie atakiem cybernetycznym na konta instytucjonalne i osobiste pracownika,


6.      zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

Zakres zadań

  • Prowadzi samodzielnie portal internetowy, tworzy i redaguje materiały informacyjne we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi MSZ. Koordynuje prace związane z prowadzeniem stron przez placówki zagraniczne. Samodzielnie tworzy treści na potrzeby serwisów internetowych dotyczące bieżącej pracy MSZ i Kierownictwa resortu, także w sytuacjach kryzysowych.
  • Realizuje, we współpracy z innymi komórkami MSZ oraz partnerami zewnętrznymi projekty komunikacyjne. Zapewnia zgodny z wymogami komunikacji internetowej nadzór nad mediami społecznościowymi oraz monitoruje i wdraża nowe rozwiązania technologiczne. Bierze udział w negocjowaniu umów związanych z usługami w zakresie komunikacji internetowej zawieranych przez MSZ.
  • Uczestniczy w realizacji projektów priorytetowych, w tym w postępowaniach przetargowych dotyczących realizowanych projektów z zakresu komunikacji internetowej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portali i mediów społecznościowych MSZ.
  • Prowadzi przegląd informacji i monitoring mediów społecznościowych w zakresie polityki zagranicznej, a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów. Śledzi trendy i rozwój Internetu oraz wdraża nowe rozwiązania, z uwzględnieniem obszaru dyplomacji cyfrowej.
  • Prowadzi szkolenia i koordynuje działania redaktorów lokalnych placówek zagranicznych i innych komórek organizacyjnych ministerstwa z zakresu komunikacji internetowej, w celu zapewnienia spójnej warstwy informacyjnej resortu.
  • Analizuje statystyki dotyczące poszczególnych publikacji oraz monitoruje zainteresowanie kampaniami informacyjnymi, które są publikowane na portalu MSZ i w mediach społecznościowych, w celu budowania aktywnej strategii komunikacyjnej MSZ.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w obszarze związanym z promocją, lub w pracy z programami graficznymi, lub komunikacji internetowej, lub dziennikarstwa informacyjnego, lub prowadzenia informacyjnego portalu internetowego, lub prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawy o Prawie autorskim i Prawach pokrewnych, ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość narzędzi PR.
  • Wiedza z zakresu: •prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych, •znajomość zasad funkcjonowania redakcji internetowej, •umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych na potrzeby mediów, w tym mediów internetowych udokumentowana publikacjami, •umiejętność prowadzenia projektów internetowych, •umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji internetowej, •znajomości zasad bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Umiejętność: współpracy, negocjacji (w tym komunikacji i argumentowania), analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa systemów CMS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub jednego z języków UE, innego niż angielski lub rosyjski, na poziomie B1

Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie...

  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu

    Transgourmet Polska

    Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami...

  • Telemarketer - infolinia przychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków...

  • Ekspert ds. Promocji w Dziale Handlowym

    Carrefour Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Twoje zadania: przygotowywanie katalogów promocyjnych pod względem oferty handlowej; analiza zakończonych promocji; wsparcie podczas wyboru ofert promocyjnych dla nowo otwierających się...