Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

Kilka słów o nas

 

Jesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 14 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.

 

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Miejsce pracy: praca zdalna
Poszukujemy osoby:
  • Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży
  • Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja
  • Która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę
  • Która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne
  • Chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób
  • Która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać  w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje
  • Która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne)
  • Jest otwarta na wskazówki trenera
  • Uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników
  • Kontaktowanie się z urzędnikami
  • Proponowanie naszych szkoleń
  • Przedstawienie oferty
  • Zbijanie obiekcji 
  • Odpowiadanie na pytania klientów
  • Sporządzanie notatek z rozmów
  • Finalizacja sprzedaży 
Wymagania techniczne wobec kandydatów:
  • Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
  • Komputer z podłączeniem do Internetu
  • Słuchawki
 
Warunki zatrudnienia:
  • Wynagrodzenie: stawka godzinowa (28,50zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie
  • Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00 w dniach od poniedziałku do piątku
  • Forma pracy: ZDALNA
  • Umowa: ZLECENIE
  • Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego
  • Zapewniamy niezbędne oprogramowanie oraz aplikację do dzwonienia
  • PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIOWY - 170zł/dzień

Etapy rekrutacji: 

1. Rozmowa ankietowa - wysyłamy ankietę składającą się z 7 pytań, która dotyczy różnych sytuacji związanych ze stanowiskiem telemarketera.

2. Rozmowa rekrutacyjna - przed rozmową wysyłamy szczegółową prezentację dotyczącą warunków pracy, systemu wynagrodzeń, a także podstawowych informacji o firmie. Na rozmowie odpowiadamy na wszystkie pytania i wątpliwości, przypominamy warunki zatrudnienia oraz system wynagrodzeń, a także zadajemy pytania odnośnie doświadczenia i sprawdzamy umiejętności sprzedażowe.

3. Test techniczny aplikacji - do tego etapu zapraszamy osoby, z którymi chcemy podjąć współpracę. Test aplikacji polega na zainstalowaniu aplikacji do dzwonienia i wykonaniu dwóch połączeń - sprawdzamy jakość połączeń.

Przebieg okresu próbnego: 

6 dniowy okres próbny  to indywidualne szkolenie z trenerem, rozpoczynające się od dnia, w którym jesteś dyspozycyjny, a także wykonywanie telefonów sprzedażowych do urzędników. Odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Trenerzy to opiekunowie, którzy cały czas wspierają i czuwają nad Twoim rozwojem. Możesz kontaktować się z trenerem przez aplikację do dzwonienia (pisząc wiadomości lub dzwoniąc) oraz mailowo. 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: dzisiaj

    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator...

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży,...

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście

    Dodane: dzisiaj

    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads....

  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Katowice, ul. Żeliwna 36

    Dodane: dzisiaj

    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich...